tjenixen

orkade inte skriva nåt igår...men konserten va awesome! :D resten läste ni ju i förra inlägget xD

idag tänkte jag att jag skulle vakna tidigt, som vanligt faila den idén. jag o vakna tidigt funkar inte ihop xD men idag har ja väl försökt plugga allt som jag inte gjorde förut under veckan. gjorde klart en av filosofiuppgifterna och har gjort typ hälften på den andra. just nu håller jag på med min filmkunskapsuppgift, dvs jag kollar på stolthet och fördom. har sett den förut men jag behövde kolla på den igen så jag kan svara på frågorna. som ni märker så är jag väldigt fokuserad på filmen...så fokuserad att jag inte alls sitter vid datan samtidigt xD sämst på att göra läxor xD menmen..de löser sig. har tills tisdag på mig med det mesta, italienskan måste ja plugga in inför kursproven...it sucks...



hah igår kollade jag på "he's just not that into you", försökte läsa boken förut men blev ganska besviken och igår tänkte jag att jag skulle kolla på filmen. den va ganska bra och den fick mig att tänka på att killar kanske är väldigt enkla. om dom vill ha något går dom direkt mot det, istället för om tjejer vill ha nåt så komplicerar dom allt. och om en kille inte är intresserad så märker man det direkt, tjejer verkar inte vilja inse fakta på den punkten, vi skapar alltid dumma ursäkter för dom som typ "han kanske tappade bort ditt nummer så han inte kunde ringa". medans sanningen är den att om han verkligen skulle tappat bort det skulle han försökt hitta det igen.. de va ganska intressant tyckte jag ^^

nee nu ska jag väl fortsätta kolla på filmen, fast de lockar inte så mycke..^^ skriver väl innan ja går och lägger mig sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0