ny period, nya ämnen, ny vecka, nya tag

yes...så idag började en ny period i skolan dvs. 1/3 av skolåret har gått! awesome liksom! hade min första body balance, italienska steg 3 och geografi. började dagen däremot med kinesiska...vi skulle plugga inför provet men nee...jag gjorde annat hah...kinesiska e svårt..fattar typ inget längre :S sen hade jag hååål med emilia, jag drack en burk(!) julmust :D muuuuums! efter lunchen hade jag första body balancen, haha, jag visste inte ens vart jag skulle ha den..men jag kom rätt på nån vänster xD läraren snackade i 1 timme typ...skoooooooj. lidandet av dagen tog iaf slut och jag tänkte "woho italienska" men nee...HERREGUD säger ja bara....assvårt! min nya lärare vill bara snacka italienska med oss..hahah får typ gissa mig fram! ^^ men de blir säkert skitskoj :D italienska e skoj :) seeeeeeen kom vi fram till sista lektionen, geografi! har min gamla historia lärare i de ämnet så ja antar att de kommer gå bra, hoppas vi bara inte behöver lära oss en miljooooooon stenar som jägaren har gjort. de kommer nog gå bra :) men imorn har ja min första engelska lektion (loooove it) och min första matte lektion (hej, jag kommer dö?)

och i nichos begäran kommer ja skriva nåt på kinesiska här (eftersom jag inte vill plugga inför mitt prov):
我不会写中文,但谷歌翻译好 (betyder enligt google translate "jag kan inte skriva på kinesiska men google translate är bra")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0