min data är dum :(

min data har valt att strejka verkar det som..varje gång ja försöker starta den så piper den jättehögt 3 gånger och vill inte visa nåt på skärmen :/ creepy! min data är dum..:( så nu sitter jag nere inne på en annan data. idag va en ganska lugn dag :) va med massa killkompisar ikväll, de va skoj. har inte varit me dom på ett tag men nu så ^^

imorn blir de hälsomässan med min body balance (som inte ens har börjat än...). måste vara på älvsjömässan halv 11 :O fan va jobbigt de kommer bli...vill ju sooova. men det positiva är ju att jag får 5 timmars komp för de :D får helt enkelt försöka ta mig igenom det och försöka hitta nån rolig att vara med ^^ annars kan alla förvänta sig lite sms xD
sen på kvällen ska jag på fest hos nonno ^^ lite nya människor, och några jag har träffat några gånger förut ^^ kommer nog bli skoj :) ska troligen sova över där oxå, enligt nonno skulle alla de xD aja de blir ruuuligt :D

borde nog lägga mig straxt...ska fan upp tidigt :( inte najs! kommer nog somna ganska snabbt hos anton hahaha de blir fail då xP hah jag tror faktist att jag är lite översocial me folk ^^ hahah men de e ju inge negativt :D tror ja...^^

nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0