Lips Of An Angel

HEEEELLO!

Igår träffade jag Nonno, de va väldigt skojsigt! Vi va på bio, åt väääldigt mycket popcorn och drack myyyycket läsk. I LIKE! Förutom att jag blev överdrivet kissnödigt under sista halvtimmen av filmen, haha fail! xD anywho, very fun night! :)

Idag...hmm...ja...jag vill soooova! annars vet ja inte vad jag ska göra :( fett depp ju...kanske blir lite kvalitetstid med syrran! :D Båda två ska stanna hemma idag så :) (händer inte allt för ofta)

De va väl så långt de här inlägget kom ^^ har väl inte så mycket att säga just nu *chockerad* menmen...en sista sak jag kan säga är att:
FAIL ÄR GULLIG! ( mihihi jag vinner! :) )

och så kan jag slänga in en låt, så sjukt gullig :) en av låtarna man inte tröttnar på :) 



"Honey, why you callin me so late?
It's kinda hard to talk right now
Honey, why you cryin'?
Is everything ok?
I gotta whisper cause I can't be too loud"

Kommentarer
Postat av: madde

FAILIER ÄR GULLE!! <3

2009-11-29 @ 18:00:10
URL: http://minlillamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0