i can't help the way i feel...

TJAAAAAAAAAAH! i'm back! har varit lite off...men ändå twilight + new moon va typ bääääääääst! så jävla bra! jag typ dooog, jacob va SÅ snygg..mums!

i fredags va de skooola, hade sovit hela 4 timmar (imponerande va? vi kom hem 3 på natten från bion) och började skolan 8.20. jag va förvånansvärt pigg, hade en engelska diagnos och sen matte..sen gick jag en promenix på min BB och sen va ja en halvtimme på det egna arbetet på kinesiskan och inte gjorde nåt x) efter skolan drog jag hem lite snabbt och drog till täby för att möta upp alex. därifrån åkte vi till åkersberga och gick hem till honom. vi spelade mitt awesome spel som jag fick när vi va på bio förra veckan ^^ "regnbågsspelet", kan bara säga att fungus maximus är ett fint namn och en riktigt "snygg" figur i spelet! :P sen så förklarade vi spelet för victor (alex 6åriga lillebror) haha de gick braaa xD efter de så kollade vi på en film :) "watchmen" hette den och den va heeeelknas, fattade inte så mycke faktist ^^ men de va lite skoj för de fanns en stor, naken, blå, självlysande man (smurf om jag själv får säga) haha de va helt enkelt en muppig film!

igår soov jag ut! :D de va skööönt, pigg miranda = bra miranda ^^ sen fixade jag mig och drog till mandi en stund, sen drog hon och jag till sollentuna där vi hoppade på tåget mot rotebro. vi träffade maaassa andra som skulle på hannas födelsedagsfest på bussen. det var en riiiktigt kul kväll! så SKÖNA människor! i like! imorgon är dagen då hanna fakist fyller år! sötnosen herself blir 17! då kommer jag gratta henne myyyyyyyycke! :D mihihi :)<3

idag blire nog att göra klart matten :( (jag gillar inte matte...är inte bra på de...) och så ska jag träffa madde en kortis (måste börja gå typ...nu) och även kolla på OTH. senare idag kommer jag skriva några rader om niklas, han ville ha några rader på mandis, majas, hannas och min blogg xD

planerna för den nya veckan hmm (de finns inte så många) men den fylls nog på :) iaf på tisdag blire öppet hus med maddisen! och på fredag blire new moon med anton (yes jag är en twilight-nörd...i can't help it) (A)

nu ska jag fixa klart lite och springa till madde...och jag vet att madde läser bloggen så bara för att få henne att fnittra lite så skriver jag: gammal gubbe cyklar förbi, vinkar, ler och säger "hej"! hahaha säger även bara ordet "lucia"...hon fattar ^^

anywhoo....hoppas ni har en bra söndag! ( btw sorry blev ett cp långt inlägg :O ) byeeee! <3

Kommentarer
Postat av: failis

hahahahahah gubbar xD jakt på tisdag?? :D

2009-11-22 @ 22:02:49
URL: http://minlillamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0