HEEEEEEEEJ!

öh...ganska lugn dag ^^ fast ja kände mig social på mitt hål men visste inte vem ja skulle va me så ja tog mig till datasalen och var riktigt översocial på facebook, hahaha stackars människor fick massa meddelanden från mig xD riktigt intressanta oxå :P typ bara "heeeeeeeej (namn)". skoj va e iaf!

köpte ett jättegulligt ljus på lagerhaus i centrum oxå! eller gulligt vet ja inte...de står "come on baby light my fire" haha xD den luktar gott oxå! :D italienska plugget gick ju inte framåt idag, kommer ju definitivt inte gå bra på provet..:S men madde lovade att hjälpa mig imorgon! :) that cutie ska försöka lära mig massa xD 

anywho, kom på att jag har sovmorgon imorn :D weeey! :D men ja ska ändå börja logga ut och så straxt ^^ byebyeee :)<3


Kommentarer
Postat av: O

Sov gott dröm sött:)

2009-11-04 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0