haaaaaaaaaai!

TJAAAAAAAAAAAH!

hinner inte med så mycket av en uppdatering nu under helgen! men idag va de bara en lektion (kinesiska, vi kollade bara på en film xD) och sen vart de shopping med maja, lisa o emilia. efter de drog ja direkt till anton där jag träffade denise, annika och tobbe. vi kollade på värsta b skräckisen eftersom de va fredag den 13de. den hette typ silent scream eller nåt ^^ aja nu e ja hemma! imorn blire en full dag! ska först på fotomässan med alex och sen täby med madde och sen fest! undra hur bra de här kommer gå xD lite stress kanske xD hahaha aja de kommer bli gaaalet skoj! :D

btw maja gav värsta fina tillägnelsen till mig på hennes blogg, tack så mycke! :D you make my day, cutie! :D BIG LOVE! <3

jag köpte världens sötaste vantar idag! :D de e vita tumvantar med pärlor på :D übersöta :D

ja ska nog börja dra mig mot sängen, eller iaf fixa allt ja behöver för imorn! byebye for now ;D


Kommentarer
Postat av: Nitcher

lol jag visste inte att du bloggade xD

(i shouldn't be surprised....)

anyway tänk på att inte skriva för många detaljer (inte för att du gjort de än)

Ah hai de e din granne :P

(buu!)

2009-11-14 @ 11:23:32
Postat av: maja

Thihi taack miranda :D BIIG LOOVE <3

2009-11-15 @ 20:23:17
URL: http://thisismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0