gårdagen/morgonen

yees så jag och madde drog mot anton vid lite över åtta. alla va ju redan igång när vi kom dit, men vi tog vår lilla tid att komma igång. när vi väl gjorde de så va de parteeey ^^ bobbin, nicho, alex, denise, annika, felicia, anders, jacob, erik, tobbe, ulrik, madde, anton var dom som va där :P och sen jag då ofc ^^ men de va en vääldigt skoj kväll/natt :D

dans, musik, göra egen stjärnhimmel, böghögar, nya roliga människor, översaltadepopcorn, sjunga, skratta, konstigkudde, sova, aprikoskrämfrukost

ooh och juste pga den knasigakudden har ja ont i nacken nu, jag och tempuskuddar är inte kompisar xD hahaha men de va galet kul igår! :D gracias nonno säger jag bara! :)


Kommentarer
Postat av: failis

mehehe :D gillar att vi kom igång när alla andra blev trötta xD

2009-11-08 @ 20:30:12
URL: http://minlillamadde.blogg.se/
Postat av: Nonno

Adelante ^^ (tror jag man säger :P)

2009-11-09 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0