mina fingrar är kalla...

Igår på resurstiden valde jag, Hannispannis, Maja, Emilia och Niklas (aka.curry) att dra till sollentuna centrum (som btw har blivit enormt). Vi köpte 2 ben&jerrys och satt o snacka, de va skoooj :D Sen drog niklas och jag o dom fina flickorna gick omkring där, hanna letade efter en klänning och då tyckte jag att de skulle vara kul att prova porriga underkläder xD Anywho gick jag hem med en jääääätteskön svart tjocktröja och ett halsband. Halsbandet är verkligen Miranda i ett nötskal, de är helt enkelt ett ord som står...Happiness. 

Med tanke på att mina vecka har varit lite dålig så ville jag pigga upp mig själv idag, så hade jag på mig mina nyinköpta saker :) Hade faktiskt en ganska bra dag, någorlunda kul lektioner och sen efter skolan gick jag o Mandi omkring i centrum. jag köpte ett fint rött nagellack som nu pryder mina naglar, sånna här små saker gör en glad i livet :)

Jag har även insett att Matte B är svårt....alldeles för svårt, mitt huvud tar inte in det som krävs :S måste plugga lite matte straxt :(

imorn är fan NT-showen!* och 2 av mina lektioner är inställda pga det! känns bra... :D blir ju även helg, dvs sooova och vettefan faktiskt vad jag ska göra...förslag? :)

neej nu blire väl till att göra nåt...vet inte vad men nåt...måste plugga matte och förbereda min engelska lite, snälla hjälp mig! motivera mig till att vilja göra det här!





* NT-showen är en show som eleverna som går 3dje året på natur eller teknik håller i. Nu under veckan har dom spexat och busat i hela skolan, bl.a. gjort farmville i en korridor, spelat hög musik, smyckat ut hela skolan och haft skumgummibanan tävling. Imorn är själva showen då de har en berättelse som de spelar upp för hela skolan. Helt sjukt kul :) 

Kommentarer
Postat av: maja

Miranda du var riktigt sexig ;)

Det var superkuul :D <3

2009-11-26 @ 22:49:43
URL: http://thisismaja.blogg.se/
Postat av: madde

taggaaa på NT :D:D

2009-11-27 @ 00:17:52
URL: http://minlillamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0