kort uppdatering!

hooola! jag orkar inte riktigt uppdatera så de får bli en kortis men iaf va de italienska muntliga igår. va definitivt inte förberedd på de så de blev ganska intressant! lite fel...eller okej ganska många xD men ja rättade mig själv hahah. idag va filosofi debatten oxå..de va hmm jaa..inte så många frågor men ändå ganska knepigt. tog mig igenom sakerna iaf :D hade 4 timmars hål idag så ja drog hem o tog de lugnt. sen drog ja tillbaka till skolan o kolla på "this is spinal tap". alla verkade gilla den filmen men själv tycker jag bara att den va helt okej...hmm aja ^^ ska lägga mig straxt...har sovmorgon imorn men kan vara bra att sova lite tidigare ändå :P slänger in en jättegullig låt! hörs troligen imorn! :D



"Tryin' to think of something, anything
just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out
'cause you're all that's on my mind"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0