ciao bello!

Idag va det då italienska kursprov, det gick förvånansvärt ganska bra. Glömde bort några ord men annars gick det bra! :) Sen var det filosofi och debatten va inställd :D Lunchen spenderades med Hanna, Maja och Emilia. Knasämnen och mycket skratt! I like! Efter den skojiga lunchen var det svenska och sen va de filmkunskap, då vi hade redovisning! Vi alla tyckte de va väldigt roligt att jag inte kunde uttala en enda skådis som jag skulle berätta om, men till mitt försvar är indiska namn väldigt svåra..Sen slutade jag :D

Rudbeckbussen brukar oftast komma till centrum så att jag missar 514 men idag va 514 sen så jag hann precis med den, weeey liksom de regnade ju :O Hemma har jag verkligen inte gjort nåt! Tagit de lugnt, reparerat mig från stressplugget dom senaste dagarna ^^ Ska börja pallra mig mot duschen straxt!

Imorn känner jag kommer bli en bra dag, men vi får se om jag har rätt! Har sovmorgon, ska lyssna på filmkunskapsredovisningar, äta lunch med Hanna, Maja och Emilia, fortsätta skriva på svenska analysen och kinesiska. Sen är det ju självklart fredag dvs de är HELG! Vet däremot inte vad jag ska göra :( får försöka komma på nåt..Några förslag? :)

Hahaha btw jag tycker att fail verkar ha rätt om väldigt mycket. Jag är ganska nyfiken över om hon kommer fortsätta ha rätt, då e de ju egentligen ganska creepy! Men håller tummarna på att det är bra saker iaf.. :)

Kommentarer
Postat av: failer

hahahah jag gillar att du alltid lägger på ett t på strax ^^



Jag har alltid rätt :D ^^

2009-11-06 @ 11:56:57
URL: http://minlillamadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0