5 veckor!

Helloooojsan hopp..här händer de saker :)

för de första såå va italienarna här förra veckan. hur kul o gulliga som helst!!! :) och om exakt 5 veckor kommer ja vara i Italien med alla fina människor ! :) massa saker hände under veckan men ja orkar inte berätta allt ^^ det resulterade iaf me att ja träffade kuliga människor, skaffade nya vänner o hade überkul :)

Nu under helgen så va ja me Luca o dom andra för de mesta men dom åkte hem på lörda eftermiddag :( på kvällen åkte jag o oskar till åkersberga även om ja va supertrött...den kvällen resulterade i att han blir full och jag har ingen aning om vart vi e..skitkul..så ja ringer marcus, jani o madde o dom kom o hjälpte mig även om dom kanske inte e så jäätte förtjusta i oskar. dom är riktigt gulliga.
På söndagen så va ja o mandii i stinsen o provade knaskläder! vi flummade massa! <3

Den här veckan började me 2 timmar historia..great..har 2 historiaprov nästa vecka...superkul...not...sen så hade ja idrott o typ andra matchen så säger dom "miranda du får vara målis" min haka trillade ju ner till marken o ba wtf?! ja e ju typ bollrädd..ja e lite rädd för att få den jätte hårt i fejset :S men ja släppte in baara 3 mål 8-) haha resten missade :P

imorn blire simmning me amanda! tror ja ^^ och så e samhällskunskapen inställd så ja slutar vid 2 istället för 4!!naaajs :)

"sei scapestrato, briconcello" = "du är busig, busfrö"  ( tror de e rätt iaf xP ) de e vad ja letar upp när vi får en ordbok på italienskan och egentligen ska leta upp yrken :P  

baci <3

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

ville bara säga godnatt & ha en bra onsdag! :)

2009-05-05 @ 23:02:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: J

Trevligt! På söndag åker jag till turkiet. :)



Tyck gärna till om dagens inlägg. Det skulle göra mig glad!

kram :)

2009-05-05 @ 23:08:36
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0