WOOHOOOOO!

NU BLIRE LÅNGHELG!



IMORGON!


Ledig imorn och då blire shopping med madde och på kvällen nån sorts maraton! Julklappsshopping + ensam hemma, kan de bli bättre? :D Till maratonet står det enligt mig mellan:
- Vänner
- OC
- One Tree Hill
- Olika filmer


Vad tycker ni? :)


IDAG!

Idag somnade jag nästan på min geografi xD Någorlunda intressant ämne men man blir ju så himla trött på lektionerna! :S Sen hade jag italienska, hade fått 30 ord i glosor. Tanken var att vi skulle kunna minst 20 av dom. Min lärare sa däremot att om man behövde prioritera något annat så gjorde inte de nåt. Dvs jag prioriterade min matte eftersom jag hade prov idag men jag kollade ändå igenom orden. Så då fick vi ett papper med alla ord så skulle man fylla i så många som möjligt, jag kunde fan 23/31 ord! Ganska skillat eftersom ja inte pluggat! Lite smått nöjd :D

Sen var det lunch med mitt lunchfolk :D Lika skoj som alltid! :D och sen var de body balance...som alltid...4 gånger i veckan xD Vi hade mental träning idag och det kan lika gärnas översättas med sova/vila och avsluta med några yogaposer xD De va fett najs och jag va typ halvt borta när emma puttade till mig för hon trodde att jag hade somnat xP Jag behövde verkligen den där lilla stunden...jag blev ju liksom pigg inför mitt prov som var precis efter :)

Det omtalade matteprovet gick faktiskt helt okej! :O Det var ungefär 10 tal och vi hade 1 timme på oss. Det var saker vi hade gått igenom så jag borde kunna allt som stod där, och jag svarade iaf på allt så förhoppningsvis blir de minst ett G (kan bara få G-VG och IG ofc....)

Och efter matteprovet var det engelska, oj så kul det är! I just love it :)

Nu borde jag nog fixa lite middag åt mig själv...blir aldrig nån bra middag när jag ska fixa den åt mig själv xD hahaha så vi får se vad de blir nu! Fast iofs e ja inte hungrig än...aja ja gör de snart :)

Sen blir det nog att ta de lugnt ikväll...trött och sliten tjej här! Borde nog plugga inför mitt geografiprov som är nästa vecka, och plugga in kinesiskatecknena vi skulle ha lärt oss förra veckan xD Måste även göra min Body Balance uppgift som ska lämnas in på måndag...Det här kommer gå bra, jag fixar de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0