trött tjej!

jag är helt död!! somnade vid ungefär halv 6 på morgonen..kan ju iofs bara skylla mig själv ^^ hade tänkt gå o lägga mig vid 4 men då loggade madde in o jag ville snacka med henne en sista gång för året :P sen vid 5 försvann hon och de tog mig en halvtimme att somna...suck. kommer ju vara helt död ikväll xD aja...hope it was worth it :P nu ska ja börja fundera på vad ja ska ha på mig ikväll och så :) ha en bra nyårsafton!! :)

...om 9 timmar och 43 minuter är det ett helt nytt år!

Kommentarer
Postat av: nonno

Hoppas att festen suger så att du kommer hit :P

2009-12-31 @ 14:27:35
Postat av: Miranda

hahahaha tack? xD får se hur de blir :)

2009-12-31 @ 17:30:55
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0