The weekend / Il week-end / Helgen

Yes så de va lååånghelg. Fett najs. Den började på fredagen då jag o Madde drog till Kista, de tog sin lilla tid att ta sig dit men de va kul! :) Vi gick och kollade runt i den nya delen och flumma. Käkade på donken och la pussel oxå ^^ Sen tog vi bussen åt fel håll 4 stationer och sen åkte vi direkt hem till mig! Hemma hos mig åt vi massa godis, chips och drack julmust. Vi kollade på ett HIMYM avsnitt, ett vänner avsnitt, skönheten och odjuret, angus, thongs and perfect snogging (filmorgasm!) och picture this. Detta maraton slutade med att Madde sov över hos mig och vi låg o snacka typ 1 timme, vi slutade snacka för ja somnade mitt i konversationen xD Fast iofs va klockan typ halv 6 då :P

Vi gick upp vid 12 typ och jag drog till Kista igen för att träffa Niklas, Emilia och Maja. Vi käkade där och sen på nån vänster köpte Emilia, Maja och jag varsin tjocktröja xD Haha men skoj var det! Och tröjan va aaaasfin! :D Sen åkte vi från Kista och jag träffade Madde igen i Sollentuna centrum och vi pallrade oss till Enebyberg. Vi drog först hem till Anton som verkade ha värsta julgrejen på gång, fett mysigt :D Och sen drog Madde och jag gick hem till Tobbe. Hemma hos Tobbe hittade jag Anton, Jacob, Erik och Carro oxå :P Vi såg nya american pie filmen ^^ lite b om man jämför med dom andra. Menmen sen drog jag och Anton mot Sollentuna.

Idag (söndag) har jag tvingat mig själv att vakna och sen tränade jag 1 timme med Madde :) Sedan drog jag hem och skrev en inlämningsuppgift! Den ska vara klar imorn och jag började på den idag xD Helt ärligt blev den ganska bra enligt mig, men mamma skrattade lite när hon läste den xD Aja...däremot hann jag inte göra klart alla andra saker jag egentligen skulle ha gjort...menmen...blir väl till att göra det imorn ^^ Möööh orkar inte plugga, men förhoppningsvis betyder det att jag inte behöver göra lika mycket efter jul!

Oj...klockan är ganska mycket...borde nog pallra mig mot sängen så jag kommer upp imorn! :) Nattinatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0