sovsovsovdags!

HEEELLO! Igår va ja på en supertrevlig julfika hos gliiiidarn'! :D Det var jag och 10 andra tjejer från skolan, verkligen jättekul! vi lekte suck and blow, dansa runt cecilias minigran, snackade och garvade :P väldigt kul som sagt! :)

Idag hade jag skola (suck som madde skulle säga), men jag började vid ca. 2 tiden och hade bara 2 lektioner :P så de va lugnt och jag va faktiskt någorlunda pigg :O :D imorn är det däremot avslutning och då får jag lov som alla andra!!! :D wiie! ska även bli minijul hos anton! jag, tobbe, anton och erik. kommer bli aweeesome! :D

aja...lite småtrött av någon anledning och jag börjar 11 imorn. kanske dags att varva ner och så? byebyeee! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0