Oops...I'm A Shopaholic

Nemen oj vad mycke shopping som har gjorts idag med mamma! kom hem med massa roliga saker :) bl.a. klippte jag mig! gick bara in i frisörsalongen och frågade om dom hade tid och de hade dom ^^ blev ganska nöjd, hade väldigt slitet hår och nu är de 10 cm kortare, uppklippt och med etapper. ganska mycke fräshare iaf :P

förutom den nya frisyren kom jag hem med:
leopard leggins
baslinne
en stor gråtröja (har redan en svart och älskar den så mycke att ja tänkte att ja passar på på rean ^^)
en kul svart t-shirt
ett halsband
en väska (ääääälskar väskor, speciellt fina som är på rea!)
en "love" skylt till väggen :)

igår kom jag hem med stövlar, 2 läppglans, en ljusslinga och ett armband.
som vanligt matchar jag xD stövlarna har samma färg som den nya väskan ^^

hahaha oj vad shopping galen man blir under rean! men jag fyndade de mesta av sakerna, så då gör de ju inte så mycke xD men nu måste jag verkligen plocka lite saker i mitt rum, de är kaos här inne! ^^

såg nyss filmen "anywhere but here" eller som den heter på svenska "borta bäst, hemma värst". den va ganska kul ^^ mamma o ja satt o garva ihjäl oss emellanåt! :P

hoppas ni har haft en bra dag! cause i had a great day!! ;D
hörs sen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0