NYÅR!

Årets nyårsklädsel är inte precis något jättespeciellt.
Lilabyxor med en svart tröja som har en fin urringning och lite öppenrygg :)
Har matchat det med 2 ringar varav en har en lilasten i mitten, hade inte tänkt ha några andra smycken.
Har även sminkat mig med lite svart och lila, och ska ha genomskinligt läppglans :)
Känner nu oxå när jag kollar på bilderna att min klippning faktiskt blev riktigt fin :)





Mamma erbjöd mig nyss att passa mina kusinbarn ikväll så får jag betalt...fuck att ja har planer ^^ de sög ju lite...menmen bäst att kvällen blir naaajs!!

Nu kommer våra gäster, jag ska dra efter att vi har ätit.
Hoppas ni har en riktigt bra kväll! Vi hörs nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0