minijul/lilljul, snöbollskrig/mula

Heeej!

hemma nu från Anton! myyyyys! vi drack glögg, gav/fick julisar, spelade ett 007spel och hade ett snöbollskrig. jag var emot snöbollskriget...blev ju bara mulad hela tiden, men som tur var så hjälpte anton mig! som han själv kallar sig "min beskyddare!" hahah fast ja råkade få en käftsmäll från honom xD hahah av misstag däremot! menmen, riktigt snällt av honom att hjälpa mig :) tobbe lurade ju bara mig o sa "kraaaaam" o försökte sen fälla mig...och erik bara mula massa, fick en handfull snö i munnen en gång...muuuums. but don't worry...I got my payback, mihihi.

anywho här kommer en bild på vad jag fick av grabbarna! (lame kvalité menmen)
det är två koppar och en tegrejsimojs (ni vet som man sätter löste i?), även en random kinderäggs leksak? :P en vinröd mössa :D och ett halsband! :D wiiie taaack!


Anton designade även en signatur åt mig som jag kan posta på bloggen! hihi väldigt fin! taack!! :D (kommer i slutet av inlägget)

imorgon ska jag dra till landet med la familia. men innan de ska jag 1) slå in julisar 2) duscha 3) dra till stinsen/kista och sist 4) packa inför dagarna på landet. jag som hade stora planer på att sova lääänge...aja! överlever väl! :P

nu ska jag väl börja fixa mig för sängen, trött tjej just nu så de kommer bli sköööönt!
nattinatt! hörs troligen imorgon innan jag drar ut till landet ^^ sov gott, dröm sött! :) <3 (nu kommer den efterlängtade signaturen. trumvirvel, tack!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0