MIN DATOR <3

Min dator är äntligen lagad! Wiie!!! Love it! Va ganska mycket som behövde fixas tydligen men de enda ja kommer ihåg som pappa sa var att fläkten byttes ut xD Förut blev min dator ganska varm efter ett tag, onormalt varm. så de kanske var det som var felet? Överhettad typ...men jag vet inget om sånt så :P Jag är bara glad att jag har fått tillbaka den! :D

Idag var då ännu en dag i skolan. Jag gillar faktiskt skolan, till skillnad från typ alla andra xD Jag gillar att träffa massa människor och ha något att göra ^^ Dagen började iaf med 2 timmar italienska, läraren snackar nästan bara italienska så det är lite svårt men en utmaning har aldrig skadat någon eller hur? Sen hade jag geografi då vi kolla på några korta filmer och så, den lektionen slutade med att läraren snackade i 10 minuter om hiv/aids typ...hans avslut "använd kondom" hah. Sen var det lunch med Hanna och Maja! Nästan alla mina fina lunchflickor! Emilia gone missing?! :O Engelskan var "inställd", men jag jobbade med min text :) Får se hur den blir! Rolig uppgift men de går inte så bra att skriva en kort berättelse på 600 ord. På 600 ord kommer jag typ en pytteliten del in i berättelsen. Sista lektionen var matte...omg 2 timmar liksom...såg definitivt inte framemot den! Men förvånansvärt så gick det bra idag! Jag förstod faktiskt det mesta som vi gjorde! Då blev jag riktigt glad.

Det blir nog en ganska lugn kväll hemma ikväll, skööönt. Desperate housewives oxå! Naaajs! Blir troligen mer uppdatering sen så...bye for now :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0