HELG + MÅNDAG

Tjeeeeeeeena! som sagt var det en födelsedagsfest i lördags, kulkul :) vi såg harry potter o flummade typ :P och sen söndagen spenderades väl för det mesta med maddegymmet xD hahaha eller de va typ 2 timmar, men de va najs! köpte kort dit idag xD hahaha 3 grabbar som stod i kassan hjälpte mig...simmade även idag :) hela 2 km igen! fast den här gången var jag inte ensam, utan jag hade sällskap av maaaja. vi var riktigt duktiga, om jag själv får säga så :) Gud jag är typ dööööd nu ^^ anywho..veckans planer:

Måndag - Simma med Maja
Tisdag - Troligen plugga...:(
Onsdag - Studiebesök på östasiatiska muséet med Kinesiskan, fortsättning plugg på kvällen...:(
Torsdag - MATTEPROV! och italienska glosförhör
Fredag - Z-dag! Ledig från skolan! WOHO! ingen aning på kvällsplaner än...
Lördag - sova?
Söndag - Gymma med Maddeludden

Kommentarer
Postat av: maja

Vi var sjukt duktiga! <3

2009-12-07 @ 21:20:31
URL: http://thisismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0