friiiiiiday!

Idag hade ja skola några timmar och jag älskar verkligen min engelska! :D men efter skolan drog jag iaf till stinsen en stund! träffade min syster där och vi laddade med godis för ikväll, träffade även en fin maddeludd som har klippt sig! finfint :D De blev en lugn kväll idag! somnade nog några minuter på fåtöljen oxå ^^ hahaha jag har nog liiiite sömnbrist xD menmen! Hade inga planer idag så jag stanna hemma med syrran o mamma! vi kollar på Idol! hah första gången som jag kollar på Idol den här säsongen, och jag måste ju bara säga att dom sjunger grymt bra!

anywhooo de här är jag idag! trött tjej menmen, blev min underbart sköna tröja, slitna jeansleggins, happiness-halsbandet och ett rosettdiadem! ganska skön look! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0