2009!

dåså...ännu en dag har gått och eftersom klockan är efter 12 har årets sista dag påbörjat!!
 
Jag kan helt ärligt säga att 2009 var ett bra år :)
Den började bra och kommer troligen sluta bra.
Vissa saker hade jag kunnat ändra, men man kan alltid ändra på något.
Däremot känner jag att det här året har varit ett av de bättre åren jag har haft.
Jag är väldigt nöjd.
Jag har fått många nya vänner, 
Skrattat väldigt mycket
och jag har fått många ovärderliga minnen och upplevt några underbara stunder.

Tack alla som har gjort mitt år :)
(ni vet förhoppningsvis själva vilka ni är)



Idag har dagen spenderats med the one and only Nonno. Vi har gjort lite allt möjligt, som vanligt var de kuuul :) Vi kollade på Twilight och New Moon :D och som vanligt suktade jag efter Taylor Lautner...he's hooot! Han är fan årets hottie! :P

Imorn är de fan nyår! Det brukar inte precis vara min dag, brukar vara ganska tråkigt och så. I år ska jag träffa Oskar och Oscar. Vi ska väl troligen dra på nån fest ^^ Får se hur de blir, jag tror att de kan bli en rolig nyårsafton för en gångsskull! :)

 


ÅRETS FILMER! TWILIGHT OCH NEW MOON!
Midnattspremiären av New Moon var awesome, Twilight-nörd som jag är älskade jag den :P Helt klart årets favoritfilmer!

ÅRETS BÖCKER! TWILIGHT, NEW MOON, ECLIPSE och BREAKING DAWN!
Har läst många böcker men dom här var helt klart underbara! Love'em!



ÅRETS HOTTIE!
TAYLOR LAUTNER! <3



ÅRETS UTBYTE!
Italienresan! 1 vecka med Luca boende hos mig, 1 vecka boende hos Luca.
En upplevelse jag aldrig kommer att glömma! Var i Bologna, Florens och Venedig!



ÅRETS SOMMARJOBB!
2 veckor jobbade jag, Hanna och Amanda på ett konfirmationsläger (köket), Kåfalla <3



ÅRETS KONSERT!
RISE AGAINST!!! It was frickin' awesome! Madde och jag har varit crazy över dom hela året och vi fick äntligen se dom, underbara platser men jag tappade bort alla jag kände och fick en ordentlig spark på benet (finns fortfarande ett märke)



ÅRETS SOMMARRESA!  - MALAGA!
Jag, Amanda, Josefin, Amanda och mamma åkte till Malaga, España. Hela 10 sköna dagar :) Riktigt skoj!



ÅRETS BRÄNNA!
Fick jag under Spanienresan. Blev ju faktiskt ganska brun i år :)



ÅRETS SÖTNOS!
Faaaail! Du har gjort mitt år, vet inte vad jag skulle gjort utan dig :) BFF Forever! BOB, she's mine!!! <3



Tillägg! Har ingen bild på mitt LUNCHFOLK men dom är helt klart värda att nämna! Dom är guldvärda! Dom får ju inte tro att jag har glömt dom...
Hanna, Maja, Emilia, Niklas ni gör mina dagar! <3

PS.
 Det kan hända att jag har glömt något, isf säger jag oj och kanske lägger till den sen, om ni kommer på nåt är det bara att säga till :)


THERE'S NO POINT IN LOOKING BACK AT WHAT HAS HAPPENED AND REGRET IT,

I CAN ONLY LIVE IN THE MOMENT, LOOK FORWARD TO THE FUTURE, LEARN FROM THE PAST AND HOPE FOR THE BEST!

CARPE DIEM!


Kommentarer
Postat av: madde

hahaha arets twilight nerd ; Miranda ^^



haha men assa jag insag precis att det fan star bob pa agget ^^ :D:D:D aweosme :D hahaha

2009-12-31 @ 07:41:30
Postat av: madde

haha arets twilight nord; miranda :D



haha jag insag precis att det star fan bob pa agget xD :D:D haha awesome :D



gillar listan btw (Y)

2009-12-31 @ 07:43:00
Postat av: fail

jackpot du fick tva ^^

2009-12-31 @ 07:43:56
Postat av: Miranda

hahaha mjoo ja såg att ja fick 2 xD



hahaha ja kan inte rå för att ja gillar twilight :$(A)



hahaha men vi tog ju bild på ägget för att de stod bob på den! xD haha it was awesome!! :D

2009-12-31 @ 13:52:07
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/
Postat av: hannabanan

men jag va ju också med på kåfalla... 3': snyft...

du gör också mina dagar mirre!

2010-01-01 @ 19:58:07
Postat av: Miranda

oj förlåt hannis! :( ja tänkte bara på att ja o mandi jobba i köket, men ja lägger till dig :) <3

2010-01-01 @ 20:10:42
URL: http://smilesmakemyday.blogg.se/
Postat av: maja

du gör min dagar oxå miranda! <33

2010-01-08 @ 18:24:23
URL: http://thisismaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0