Ciao Caro!

Wiiiie! Såg precis att High School Musical 3 kommer på bio på onsdag, måste se den!!

Idag började ja skolan lite senare än vanligt vilket va ganska najs :) o så hade ja engelska i typ 20 minuter xD
På idrotten körde vi två annorlunda sorts brännboll, på den första gjorde ja bort mig lite genom att ställa mig vid heeeelt fel kon men de gjorde inget, den andra va mycket roligare för då skulle man springa runt laget efter att ha sparkat eller kastat ut bollen (de va lite halt på leran så jag halkade nästan :P ) och dom som skulle fånga bollen skulle skicka den mellan benen. Mitt lag vann :)

Det är fredag och helgen är äntligen här!

Arrivederci e ci vediamo!
Bacio e abbracio


Poesi från historia lektionen idag:
"Jag hörde hur han välkomnade mig som Ers Majestät och jag förstod att de trodde precis som många andra att vi var gudar. Jag funderade på hur jag skulle kunna utnyttja detta till max"                                
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0