Tjolahoppsan

Lockade precis klart min syrras hår, ganska jobbigt men det ser fint ut som det alltid gör efter att jag har lockat det :)

Idag har det varit en helt okej dag. Jag hade ett naturkunskapsprov eller som läraren kallade det ett läxförhör. Det var inte så kul och de gick nog inte så jätte bra. Jag hade oxå svenska, då vi höll på med förberedelser för vår uppsats som vi ska skriva nästa vecka, en krönika! Ojoj de kommer inte gå så bra..håll tummarna för mig :)
Hade även 40 minuters hål idag eftersom vi skulle ha gruppdiskussioner på engelska. Men de va värt de för att imorn börjar jag 9.45, min enda sovmorgon typ!!
Vart lite irriterad under kvällen för att jag ville gå på aerobics men de va fullt så ja va tvungen att åka hem igen, bättre tur nästa gång kanske. Måste verkligen börja träna....

Veckan har gått någorlunda snabbt men ändå ganska långsamt, men imorn är det äntligen helg! Dags att vila ut igen och ha kul med kompisar :) ...och plugga lite kanske...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0