Love Disney

Okej jag kanske e hur mysko som helst (folk har sagt det) men jag älskar Disney filmer! Såg på Camp Rock tidigare ikväll o den va gullig :) Det är något med Disney filmer som jag gillar, men kan inte sätta fingret på vad det är.. hmm..kanske att man blir på bra humör?

Iaf åkte jag till Axel efter att ha sett filmen. Där va alla andra och vi gjorde inget speciellt typ, flummade för de mesta.
Imorn (eller ska man säga idag eftersom de e efter 12 slaget?) har ja ingen aning om va ja ska göra, jag tar det som det kommer, någon idé om vad jag kan göra?


"I need to try to get where you are
Could it be, you're not that far?
I need to find you
You're the missing piece that I need"

                               
Where are you?

Kommentarer
Postat av: Idde

Såg också på Camp Rock ^^

2008-10-04 @ 23:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0