jahapp

Skönt med sovmorgon! Hoppas fotot blev bra :/ fick stå högst upp nääästan i mitten xD
Hälsade på min gamla skola efter det. Alla lärare jag hade har typ slutat men ja träffade några roliga och irriterade människor ^^ . En kille sa typ 2 ggr "Hon gick här förra året" och "Du gick här förra året" lixom jaha? han behöver inte säga de hur många ggr som helst, jag vet att jag gick där förra året.
Efter det åkte jag hem o sen gick jag o mamma till stinsen. Vi skulle kolla på en jacka och när vi kom ut hade vi jackan, en tröja och ett par jeans..hmm? normalt? o sen va vi hos några vänner, asså familjens vänner, o diskuterade '70-tals festen på lördag. Jag provade en afroo peruk och ett par pilotbrillor, jag såg grym ut 8-) ^^

Imorn e de fredag, igen! Veckorna går så snabbt.
Har en historia läxa tills imorn men jag försöker undvika att göra den, dumma historia läxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0