everybodys changing but I remain the same...atleast it feels like it...

Lite seg fredag men ja chattade me amanda :) ja fick ut mig allt de dåliga som jag tänkt på. de kändes skönt att få ut de o hon gav snälla, tröstande svar och bara lyssnade på vad jag sa. Saknar att umgås med henne, vi stod varandra ganska nära och sen känns det som att vi gled ifrån varandra. vill inte att vi ska glida ifrån varandra, saknar henne.



Imorn blire globala dagen i edsbergskyrka. kuuul...? jag ska vara en av dom som hjälper till där. ska vara vid mat delen typ. tror de va korv o kaffe jag o max skulle fixa ^^ börjar vid 2 vilket e en någorlunda rimlig tid men kmr typ vara där hela dagen! jobbigt.. de e typ 2 föreläsningar man måste lyssna på, handlar om miljön typ. kyrkan vill hjälpa miljön. hmm får se hur de blir, får försöka göra de kul :) ..om de ens går...

Period 2 börjar i skolan på måndag vilket betyder sovmorgon på måndagar o fredagar, NAAAAJS! men matte börjar oxå :/ de får vi se hur de går, hoppas att allt kommer tillbaka, har ju glömt bort allt nu de va ju ett halvår sen ja hade matte. En utmaning för mig där.

Love me or hate me,
Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0