yees

imorron börjar period 2 med en uuunderbar sovmorgon weeey :)
Har märkt nu att folk läser min blogg...hmm eller typ 2-3 pers. woooho va mååååååånga eller hur?!?!

haha fick precis ett sms från madde där de stod:
"Jag ger dig 100 änglar som ska ta hand om dig.
Ge dom till 9 vänner inklusive mig & du får goda nyheter imorn 10 minuter. <3"
Jag brukar oftast inte skicka vidare sånna men ja gjorde de den här gången bara för att se om något bra händer. Nu återstår det bara att vänta o se. Kedjebrev brukar oftast inte fundera men jag håller tummarna den här gången. Alltid kul med goda nyheter.

Ska stänga datan nu. Min kissekatt tog datastolen..igen.
cya later aligator

Miranda

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske borde bli lite bättre på att uppdatera din blogg? hehe ett litet tips bara :)

2008-12-30 @ 01:23:48
Postat av: någon

du borde uppdatera din blogg mer :) ett litet tips bara hehe







2008-12-30 @ 01:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0