ever seen a burger as cool as me?

Ännu en dag har gått.
Globala dagen var faktist ganska kul :) den va lite seg på den föreläsningen vi gick på. Den föreläsningen var typ en repetition av nka lektionerna vi haft i skolan och av den där Al Gore filmen (En obekväm sanning). Idag har vi upptäckt en ny talang hos mig, försäljning. Jag va grym på o sälja lotter, fick en man som sa att han aldrig spelar köpa 2 lotter. Sålde så många lotter att nästan alla priser försvann, det fanns bara 2 kvar när vi skulle gå. Hanna köpte hur många lotter som helst. Hon gick hem me typ 5 vinster, hahaha, o jag fick en skål som hon ville ha ^^. De va ganska unga killar som kom vid maten och börja spela israelisk folkmusik. De e inte ofta man ser unga spela folkmusik, det var intressant.
Dagen var i alla fall ganska lyckad :)

Pratade me Felix o Oskar nyss. Dom försökte lura mig att Felix va Oskar o Oskar va Felix. Men så smart som jag e så märkte jag det direkt, mihi. Sen la dom typ på :( haha jaja..Ska gå o lägga mig straxt

God natt
Sov gott
Dröm sött


Smiles make my day,
Miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0